onsdag den 16. april 2008

Ting 7-8-9

Har haft lidt bøvl med ting7, den var ikke særlig delicious, så var det lidt sjovere med ting8 - library og ting 9 har jeg gennemført indtil de røde øjne skulle forbedres hos den lille purk.

Det er efterhånden et nøgle/kodeliv man lever - alt fra benzinkort til skattevæsen kræver adgangstegn. Mobiltelefonen skal også fodres med strøm og oplysninger.

Jeg glæder mig usigeligt til vejret bliver lunt nok, med solskin, til at jeg kan sidde i haven med en god bog, som man kan fordybe sig i - forsvinde en halv times tid! Sådan helt 'basic'.

1 kommentar:

Sigrid Kjøller sagde ...

Jeg forstår godt hvad du mener. Nogle af os er så vante til "net-livet" og har arbejdet med det i år - men når man får alt det her serveret lige på én gang må det være overvældende. Men i vores fag skal vi kunne det her også.