fredag den 29. februar 2008

Ting 3

Meget interessant at forsøge at hitte rundt i googles muligheder, men ikke nemt, da jeg ikke rigtig vidste hvor jeg var i forhold til vejledningspapirerne med ogaverne. Måske er jeg bare ikke i træning med at omsætte vejledninger til IT i praksis, eller...? Godt at jeg har en kollega siddende lige overfor mig, som også kæmper med opgaverne.
Næste udfordring bliver at huske at kigge på de nyhedsting jeg har tilmeldt mig - så får jeg måske en fornemmelse af at det er et gode at have nyheder direkte i min mail, fremfor at finde dem frem efter behov.
Når jeg kommer længere frem i kalenderen og noget blive rutine, går det forhåbentlig nemmere.

2 kommentarer:

Vibeke Riis sagde ...

Hej Anne Tove
Du har ret i, at det er rart ikke at sidde alene og bakse med det. Det prøver jeg i hvert fald så vidt muligt at undgå.
Jeg har forhørt mig hos Finn, om Booktalk-gruppen vil komme til Væggerløse - det håber jeg, at vi kan finde ud af.
mvh Vibeke

Anonym sagde ...

Hej Anne Tove

Ja, det er nu bedst at have min. én person, som kan hjælpe og støtte mht 23 ting.

Bonnie