mandag den 13. oktober 2008

Ting 23 - afrunding

Ved vejs ende må jeg sige at der er nogle ting som var mere udbytterigt end andre at tilegne sig. Det med billeder, Picasa, netmusik og mp3-afspiller har så absolut været det sjoveste. Andet, som Wikipedia Google Maps, kendte jeg, men har alligevel lært nogle detaljer, som gør anvendelsen bedre.
Det at jeg har fået indblik i områder, som jeg før måske gik uden om - som netmusik, YouTube og flickr - har været en stor fornøjelse / berigelse.

Formen - måden at tilegne sig viden på - har været o.k., idet tiden kunne bruges når det passede mig og min kollega, Lotte, som jeg deler kontor med. Vi har hjulpet hinanden. Men har ofte været lidt fortørnede over at skulle kæmpe alene med stoffet. Onsdags konsulenthjælp har vi ikke kunnet bruge, da det krævede at vi forlod vagtskrivebordet og tog til Hb. At være ansat i Nykøbing må helt klart give fordele, da der er flere kolleger at trække på.

Men et bud på hvordan man ellers kunne have gjort, har jeg ikke - måske en form for telefon-assistance. Som når jeg ringer til mine børn for at få hjælp med min mobil-tlf, TV eller PC.
Jeg ville nok deltage igen, i en ny runde, men håbe på lidt mere hjælp undervejs.

Det er nok meget individuelt hvor mange timer jeg har brugt på de forskellige ting, pr. uge.
Hvornår får vi trådløst netværk i Nørre Alslev? Flere lånere har spurgt efter det.

Ingen kommentarer: